יום ראשון, 7 ביולי 2013

לפני שאני מתחיל לספר לכם על כל סם וסם - ואז נגיע לאינטראקציה שתתן יותר מיקוד (תשאלו - ואני יענה לכם) אני חייב לספר ולהזהיר! קראו בעיון!

הסמים הינם - גנבי החיים החכמים ביותר (אלכוהול הוא סם לכל דבר!), אתם יודעים מדוע הם חכמים כל כך?! - הם משתמשים בחכמה שלכם! אם הכנסתם אותם לראש - הם כמו וירוס מחשב או וירוס (נגיף) - נכנסים "למערכת" והופכים אתכם לביתם! אני לא צוחק - אני מזמן משתמש בהמון סוגים של סמים ולמדתי מהם המון! - אם אתם עדיין לא נגעתם בסמים כלשהם - אל תעשו זאת!!! אין סם שיעשה לכם טוב בחיי היום יום! כל סם יביא אתכם למצב של "שכרון חושים זמני שתשלמו על כל דקה ביום או שבוע של ימים יפים בחייכם שיהפכו לימים אפורים - כל דקה של "עלייה וסאטלה מדהימה" שווה שבוע של דיכאון - ואני בדקתי את "הנוסחה" הזאת על בשרי.... 

עוד דבר חשוב מאד:

אתם חייבים להשתמש (במקרה ומדובר בסם שאתם רוצים או צריכים להזריק) רק בכלים חד פעמיים - סטריליים!!! ואני לא מדבר רק על המחט והמזרק! אם אתם משתמשים בכף לצורך בישול הסם ואתם חולקים אותו עם מישהו שיש לו מחלה כגון HIV (איידס), צהבת C -"היפטיטיס C", או כל מחלה נגיפית אחרת - אתם תדבקו אם הוא יזריק או אפילו ייגע שניה עם מחט שלדעתו "נקי" לאחר הזרקה - אפילו אם הוא שתף אותו עם סבון או כוהל זה לא משנה!!!! אתם לא תאמינו כמה המחלות האלה נוראיות! אם אתם לא נדבקתם - אלוהים שמר עליכם - 
אני אלמד אתכם איך למזער סיכונים - גם אם יש לכם מזרק אחד ו"לחבר" שלכם יש אבל לא סטרילי - סטרילי זה רק בתוך אריזה סטרילית!!!! - בהמשך...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה